Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(677)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

23 вересня в галереї сучасного мистецтва Forsa Gallery відкрилася персональна виставка робіт українського живописця і графіка Андрія Блудова «ХХХ». Нова серія творів Блудова демонструє глядачам його авторський погляд на контекст європейського еротичного мистецтва. Проект названий зухвало «ХХХ» - так маркується порнопродукція в кіно. Художник теж маркує свої образи, присвячені сексуальності як особливій ​​історичній формі досвіду. Досвіду, що дає людині можливість усвідомити самого себе в якості «суб'єкта бажання». «У якомусь сенсі це виглядає як початок певного культурологічного дослідження - рефлексії на тему еротики в європейському мистецтві від самих його витоків. Сплітаються в любовній сутичці вогняні тіла, вони поширюють навколо флюїди божевільної вітальності», - описує художник свої нові роботи. Куратором проекту виступила галеристка, засновниця галереї Forsa Gallery Аліса Нанавова: «Сексуальність, як і жага життя, є найпотужнішою та дієвою в людському житті. У новій та провокаційній серії робіт Андрія Блудова Ерос є шляхом до прекрасного, який змиває втому буденності, похмурі думки і нав'язливі шаблони ... такою собі магією, яка трансформує хаос в гармонію», - розповідає Нанавова. До слова, картини Андрія Блудова ввійшли у збірки українських музейних колекцій, а також розміщені в галереях та приватних колекціях Швейцарії, Бельгії, США, Нідерландів, Австрії, Франції, Іспанії, України. Побачити виставку кияни та гості столиці зможуть до 14 жовтня. Адреса: галерея в Hyatt Regency Kiev за адресою вул. Алли Тарасової, 5.  

«ЧАС, ЩО НЕ ВТРАЧЕНО» ВИСТАВКА СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА В ТІЦ ЗАПОРІЖЖЯ BIRUCHIY PRIMORSK 021 22 вересня в Туристичному інформаційному центрі міста Запоріжжя відкриється виставка сучасного мистецтва “Час, що не втрачено» міжнародного симпозіуму сучасного мистецтва BIRUCHIY («Бірючий») організованого Спілкою дослідників сучасного мистецтва (Запоріжжя). Напередодні святкування 200-річчя міста Приморськ на території туристичного комплексу «Райдуга» на Азовському узбережжі протягом двох тижнів 24 митця з України, Білорусі та Іспанії працювали над проєктом під кураторством Костянтина Дорошенка (Київ). 17 вересня проєкт в будинку культури міста Приморськ було відкрито виставку, на якій містяни та запрошені на урочистості гості мали змогу побачити роботи, створені на мистецькій резиденції. Володимир Гуліч, «Молодий Чарлі» з серії «Серйозні люди», полотно, акрил, 120 х 120 см, 2021 За словами куратора Костянтина Дорошенка – «Запоріжжя та область мають особливе значення в українській історії та державницькій традиції. Осердя козацької держави й ідеї, воно повсякчас озивається в нашому сьогоденні. Тут поряд знаходилися й землі Кримського ханату, на яких згодом постали Мелітополь та Приморськ, місце нашої резиденції. Тут переплетені шляхи і долі різних народів, кожен з яких формував наш, український, світ. Азовське, Чорне море та Крим – формуючі складові багатонаціонального українського менталітету в координатах світу. Саме як реальність, а не ідея або бажання, море присутнє в найдавніших наших письмових пам’ятках, народних казках, легендах, літописах. Ці землі несуть пам’ять різних народів, релігій, державних утворень, існуваня яких врешті вилилося в факт незалежної України. Міграції, війни, депортації, окупації відбувалися в цьому регіоні століттями. Проте корінні народи поверталися на рідну землю, міжкультурний діалог та пам’ять про віки сусідства і взаємодії відновлювала життя. Імперіалістичне насильство не триває вічно, а поразки та горе дають поштовх переосмислити кроки, що до них призвели. Шоби рухатися далі, вибудовувати життєздатне майбутнє. Якщо ти не опускаєш рук, час не буває втрачено».  Приморськ став новою локацією на мапі резиденцій BIRUCHIY. Тут симпозіум оновився і дев’ятьма резидентами різних поколінь, що взяли у ньому участь уперше. Серед них лауреат Національної премії України імені Тараса Шевченка та Призу Hasselblad Олександр Глядєлов (Київ), один з творців ініціативи Babylon’13 кінорежисер Іван Сауткін (Київ), білоруський акціоніст Олексій Кузьміч (Мінськ), молоді художники та художниці з Мелітополя, Запоріжжя, Києва.

«Улюблені класики» - саме таку назву отримав масштабний проєкт, ідеологом якого стала народна артистка України Марія Бурмака. До проєкту “Улюблені класики” увійшло 15 композицій на вірші класиків української поезії - від Шевченка до Стуса. Серед команди професіоналів, яка працює над проєктом такі музиканти, як Геннадій Бондар, Андрій Мороз, Олександр Лисенко, Кирило Бородін, Маша Хмельова. Саундпродюсером проекту став Вадим Лисиця, студія FOXXSTUDIOS. “Вони переслідують мене, - розповідає Марія Бурмака. - З моменту, як я почала працювати над проєктом «Улюблені класики», мені здається, що я постійно веду з ними діалог і відчуваю незримий зв‘язок. Гуляючи, зайшла в музей “Хата на Пріорці”, де зупинявся Тарас Шевченко в Києві і мені здалось, що побачила його тінь у дзеркалі. Приїхала на фестиваль авторської пісні в Музей Рильського заспівати «Троянди й виноград», взяла гілочку троянди і квітка зацвіла вдруге. В Каневі сталось так, що після кінофестивалю залишилась ще на день, захотіла на Чернечій горі заспівати «Мені однаково», а тоді екскурсовод обмовилась: «Ви можете попросити благословення тут чи спитати щось сокровенне. Це місце сили». Я запитала щось особисте і відповідь отримала майже в цей момент, коли чомусь захотілось обійняти Шевченківський дуб. А буквально днями у Львові зайшла в кав‘ярню і сіла в акурат на те місце, де пив каву Іван Франко. Постійно помічаю якісь знаки і підказки, ніби класики ведуть зі мною якийсь квест. Не здивуюсь, якщо і на концерті-онлайні в театрі Сузір‘я відбуватиметься щось магічне”. Презентація проекту “Улюблені класики” відбудеться у шести містах України. Марія вже побувала у Харківському національному університеті імені В.Н.Каразіна, а Українському католицькому університеті у Львові та у Вінниці в Донецькому національному університеті імені Василя Стуса. А 28 вересня артистка виступить у театрі Сузір’я. Вона дасть концерт до Дня вчителя, де додатково планується онлайн-трансляція. Проєкт підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.  

16 вересня в київському будинку музею «Золоті ворота» відбулось офіційне відкриття арт-проекту «K'niga», присвяченого читанню, літературі та навіть тактильному задоволенню перегортання паперових сторінок. Це виставка робіт понад 20-ти топових українських художників, які об'єднали в собі сучасне мистецтво та літературу. Завдання проекту - відродити любов українців до книги, популяризувати читання і розвиток. На виставці представили скульптури, графіку, живопис та незвичайні арт-інсталяції. Серед художників-учасників «K'niga» вже відомі в Україні та Європі імена: Роман Михайлов, Анастасія Лойко, Мирослав Вайда, Марія Куліковська, Анна Щербина, Валерія Трубіна, Анна Звягінцева та інші. Одні автори використовували книгу як метафору, інші - буквально, одні художники працювали в звичній для себе манері, інші ж експериментували з технікою та медіа. Але всі твори мистецтва однаково дбайливо вписані в контекст унікальної споруди - Золотих Воріт. Кураторами проекту виступили книжковий продюсер, власник і директор видавництва Lazutkina Publishing House Олена Лазуткіна, мистецтвознавець і куратор Ольга Узлова та арт-експертка, засновниця галереї Forsa Gallery Аліса Нанавова. За словами кураторів, музей «Золоті Ворота» обраний не випадково - кошти, зібрані проектом «K'niga» будуть передані заповіднику «Софія Київська». «Серія виставок та заходів ставить за мету не просто черговий раз звернути увагу на важливість читання і підсвітити неймовірну роль книги як носія знань, а й простежити, як розвиваються культура і мистецтво через призму літератури сьогодні та в історичному контексті. Дух часу, що живе в Золотих Воротах стає символічним домом для виставки, підкреслюючи спадкоємність поколінь, передається і через архітектуру, і через книгу». Проект складається з серії виставок в декількох містах України. Організатори «K'niga» мають намір зібрати унікальну колекцію творів мистецтва, а в найближчому майбутньому планують представити всю колекцію в Німеччині, Італії та інших країнах Європи. Музей «Золоті ворота» обраний не випадково - всі кошти, зібрані проектом «K'niga» будуть передані заповіднику «Софія Київська».   Адреса: музей Золоті

Галерея сучасного мистецтва Триптих Арт представляє проєкт Ніни Мурашкіної АЛЕГОРІЯ ЦНОТЛИВОСТІ   У період вже майже сформованого матріархату, як це не парадоксально і не безглуздо, в глибинi душі дiвчата та деякi хлопцi все ще чекають того єдиного, хто порушить їх спокій та прикрасить життя феєрверком емоцій і пристрастей. У новій серії моїх робіт «Алегорія Цнотливості» відображена неоднозначність того, що відбувається: цнотливість – бiльше, ніж наполовину вiджилий атрибут, але все ще актуальний стан у житті. Хтось із героїв мого живопису сидить у коробочці, як у золотому возику з хитким колесом, не спроможному їхати звивистими дорогами, хтось – ще не цілований зовсiм, і це заслуговує на окрему увагу, а хтось летить у потоках насолоди. А навколо жорстокий–жорстокий світ із його пороками, насильством, зрадами та брехнею… Джерелом мого натхнення стала українська народна пісня «Чом ти не прийшов?»: — Чом ти не прийшов, як місяць зійшов, Як я тебе чекала? Чи коня не мав, чи стежки не знав, Мати не пускала?   - І коня я мав, і стежку я знав, І мати пускала, Найменша сестра, бодай не зросла, — Сідельце сховала.   А старша сестра сідельце знайшла, Коня осідлала. – Ой їдь, братику, до дівчиноньки, Що тебе чекала.   — Тече річенька невеличенька, Схочу – перескочу. Віддай же мене, моя матінко, За кого я хочу.   Віддала мене моя матінка За діда старого Казала мені шанувать його Так, як молодого   Шанувала рік, шанувала два, Третій не стерпіла. Перекинулась в сиву зозулю Тай в світ полетіла.   Гаєм летіла, землю кропила Дрібними сльозами. Гаєм летіла, гілля ламала Білими руками.   Прилетіла в сад та й стала кувать В саду на калині. Та й стала кувать, жалю завдавать, Горе на чужині.   Мене завжди хвилювала тема недоторканості, цнотливостi, чистоти поглядiв і вчинків. У своїй творчості я цілеспрямовано, послiдовно і відверто розробляю теми душевних переживань, емоцiй та їх тiсного взаємозв'язку з пiдсвiдомiстю, у такий спосіб втілюючи свій власний погляд на речі і зберігаючи себе як художника. Ніна Мурашкіна

Валерій Коршунов презентував у Києві найбільшу медіа-скульптуру з переробленого пластику На столичному  ВДНГ з'явився Київський Кит - унікальна прогресивна медіа-скульптура, подібних в Україні ще не було. Проєкт покликаний привернути увагу українців до проблем довкілля, надихнути на сортування і переробку відходів та свідоме споживання ресурсів землі. Загальна довжина скульптури - 12 метрів, вона має металевий каркас та облаштована панелями, що зроблені з переробленого пластику. Інтерактивне освітлення скульптури, підключене до Екосистеми міста з моніторингу стану забруднення повітря та води, враховує кількість опадів, пори року, та змінює від цього забарвлення. Пластик на скульптуру Київський Кит збирали впродовж 6 місяців. Активісти брали участь в очищенні скверів, парків, річок Либідь та Дніпро. Також до проєкту долучились учні 25 київських шкіл. Медіа-скульптура Київський Кит — результат унікального культурно-екологічного проєкту, який посів перше місце в рейтинговому реєстрі УКФ програми Культура+. Він реалізувався за підтримки Українського культурного фонду, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Міністерства культури та інформаційної політики України. Автор медіаоб’єкту — Валерій Коршунов, український митець, засновник соціальних та культурних проєктів, серед яких Звуки Чорнобиля, Артефакт, «Чорнобильське Сяйво»: «Я вірю, що можливо створити сучасні об'єкти мистецтва в усіх куточках України. Замість отруйних сміттєзвалищ, вони стануть їхніми прикрасами і туристичними магнітами. Це значно посилить усвідомлення ролі культури і мистецтва в житті українського суспільства, та надасть нам приклад того, як соціальна ініціатива і поява нового артоб'єкта може вплинути на розуміння екологічних ініціатив, на наших дітей, навіть на економіку району. Це може інтегрувати екологічну культуру в щоденні громадські практики». Під час презентації скульптури на ВДНГ був зафіксований Національний рекорд України: Київський Кит - найбільша скульптура з переробленого пластику. Скульптура встановлена біля 11 павільйону - це символічне та яскраве повернення Київського Кита, адже саме тут, біля павільйону «Дари моря» з радянських часів до 90-х років знаходився інший кит — муляж Синього, основою якого був справжній 12-метровий скелет н

7 вересня відбулася онлайн-трансляція командної презентації українського проєкта Nord Art Ukraine 2021, в ході якого 22 українських художників, скульпторів, мистецьких союзів представили свої творчі надбання на одній з найбільших європейських щорічних виставок сучасного мистецтва - Nord Art у Бюдельсдорфі (Німеччина).    Україна стала не просто учасницею виставки, а виступила у якості фокус-країни з темою “Кордони реальності”. Українська експозиція розмістилася у центральному павільйоні та охопила площу в 2000 квадратних метрів. Про організацію, досягнення та надбання проєкту Nord Art Ukraine 2021, про фактичну відсутність державної підтримки важливих культурних ініціатив та перехресні теми йшлося під час онлайн-презентації проєкту. Презентація відбулася у форматі загальної дискусії щодо створення проєкту і перебігу подій, що передували відкриттю українського павильону в Бюдельсдорфі. Куратори проєкту - Євген Карась та Дарина Момот, комісар проєкту - Олександр Цегольник та виконавчий директор Українського культурного фонду Владислав Бурковський обговорили тему важливості презентаційних процесів перебігу культурного життя, та зокрема - сучасного мистецтва, як безпосередньо на теренах України, так і за кордоном.    Команда Nord Art Ukraine підняла неприємну тему відсутності фактичної підтримки культурних подій як в українському медіапросторі, так і з боку державних інституцій та бізнесу.  Олександр Цегольник, комісар проєкту: “Протягом майже дворічної підготовки проєкту, ми зіткнулися як з повним ігноруванням запитів від державних інституцій, на які проєкт або не отримував жодної відповіді, або отримував відповідь, що питання не стосується загальної діяльності інституції.  Щодо бізнес-середовища. Майже всі великі бізнеси, до яких зверталась команда українського Nord Art, відповідали, що оскільки події відбуваються не в Україні, це не дуже їм цікаво. Інший варіант відповіді був не кращим: “На цей рік, нажаль, видатки на підтримку сторонніх проєктів не закладені”.   Євген Карась, куратор проєкту NordArt Ukraine: “Важелем зможуть стати виключно законотворчі процеси.  Треба напрацювати загальні питання, які реально сприятимуть розвитку культурного українського середовища та напряму звернутися до профільних комітетів Верховної Ради за підтримкою та впровадженням цих ініціатив на законодавчому р

16 вересня в Dymchuk Gallery відкривається виставка “Woman to woman. Ґерті Дойч та Інґе Морат”. На виставці під кураторством Курта Кайндля будуть експонуватися роботи знакових австрійських фотографок ХХ століття. Серед спеціальних гостей відкриття — дочка Ґерті Дойч, британська письменниця і перекладачка Аманда Гопкінсон. Проєкт відбувається в межах програми "Calliope Austria", яка висвітлює внесок жінок у мистецтво, культуру та науку. Інґе Морат, Кельгайм, Німеччина, 1959 р. / Ґерті Дойч, Показ мод, Лондон, 1940-і роки На виставці дві фотографки вступають у візуальний діалог: їхні життєві лінії ненадовго перетнулись у 1950-х роках. Обом жінкам вдалося заявити про себе у професії, де доти переважали чоловіки. Вони працювали на найважливіші іміджеві ЗМІ свого часу: Ґерті Дойч — на англійський журнал Picture Post, а Інґе Морат — на французьку агенцію Magnum. Обидві були віддані гуманістичній та просвітницькій традиції документальної фотографії. Обидві приділяли основну увагу в роботі образу людини у її культурному середовищі.   Інґе Морат, Косметична студія Гелени Рубінштейн, Нью Йорк, 1958 р. / Ґерті Дойч, Лондон, 1940-і роки З великої кількості робіт обох фотографок, які знаходяться в архіві австрійської галереї FOTOHOF, куратори відібрали для виставки лише портрети жінок. Їх поєднали попарно – по одній світлині від кожної – і тепер фотографки ніби вступають в уявний діалог про образ жінки. Обидві мисткині обрали шлях відкритого та глибоко чуттєвого зображення жінки, що стає ще чіткішим у цих порівняннях.     Ґерті Дойч, Показ мода П'єра Кардена, Токіо, 1960 р. / Інґе Морат, Універмаг Сакс, Нью-Йорк, 1959 р.   Біографія  Ґерті Дойч (* 1908 р. у Відні, † 1979 р. у Лемінґтон Спа, Великобританія) - фотографка, жила та працювала в Австрії та Англії.  У період з 1937 до початку 1960-х років вона підготувала численні фоторепортажі для журналів Picture Post, Nova, Holiday, Queen, Harper's Bazaar, The Tatler та швейцарських журналів Atlantis und L'Oeil. Всю її мистецьку спадщину можна знайти в архіві FOTOHOF.  

«K'niga» як арт-об'єкт: в Києві покажуть роботи українських художників про любов до читання і книги   16 вересня в київському будинку музею «Золоті ворота» відбудеться офіційне відкриття арт-проекту «K'niga». Це виставка робіт більше 20-ти топових українських художників, які об'єднали в собі сучасне мистецтво та літературу. Завдання проекту - відродити любов українців до книги, популяризувати читання і розвиток. Кураторами проекту виступили книжковий продюсер, власник і директор видавництва Lazutkina Publishing House Олена Лазуткіна, мистецтвознавець і куратор Ольга Узлова та арт-експертка, засновниця галереї Forsa Gallery Аліса Нанавова. «В епоху гаджетів, вражень та надлишку інформації все складніше донести цінність літератури новим поколінням. Сподіваюся, наш проект, на якому будуть представлені роботи художників, створені спеціально під виставку та локацію, вплине на аудиторію та створить нові нейронні зв'язки і думки», - каже Аліса Нанавова. На виставці будуть представлені скульптури, графіка, живопис та незвичайні арт-інсталяції. Серед художників-учасників «K'niga» вже відомі в Україні та Європі імена: Роман Михайлов, Анастасія Лойко, Мирослав Вайда, Марія Куліковська, Анна Щербина, Валерія Трубіна, Анна Звягінцева та інші. «Кожен об'єкт, створений художниками, змушує нас ще раз згадати про те, як відгукуються літературні твори і як кожна прочитана книга змінює світосприйняття. Таким чином ми хочемо нагадати витоки і переосмислити книжкове сьогодення», - говорить ідейний натхненник проекту Олена Лазуткіна. За словами Ольги Узлової, цей проект досліджує взаємодію художників і класичного об'єкта - книги: "Книги і предмети мистецтва - в усі часи ці два поняття були синонімами продовження інтелектуальної спадщини людства та фіксації реальності. Як мистецтво, що використовує нові медіа для взаємодії з глядачем, так інформація сьогодні стала доступною на будь-якому носії". Проект складатиметься з серії виставок в декількох містах України. Організатори «K'niga» мають намір зібрати унікальну колекцію творів мистецтва, а в найближчому майбутньому планують представити всю колекцію в Німеччині, Італії та інших країнах Європи. Музей «Золоті ворота» обраний не випадково - всі кошти, зібрані проектом «K'niga» будуть передані заповіднику «Софія Київська».   Адреса: музей Золоті ворота (вул. Володимирська, 40а) Виставка триватиме з 16 вересня до 3 жовтня.  

Презентація виставкового проєкту ТАТУ, ШОЛОМ ТИСНЕ  Сучасне мистецтво з колекції NAMU З 10 вересня по 28 листопада 2021 року в Національному художньому музеї України триватиме виставковий проєкт «Тату, шолом тисне. Сучасне мистецтво з колекції NAMU». Виставка не лише вперше масштабно представить музейну збірку творів з другої половини 1980-х донині, а й розгляне художній процес останніх тридцяти років через оптику класичного музею. Історія колекціонування традиційним музеєм творів сучасного мистецтва, його взаємини з сучасною динамічною арт-спільнотою презентовано через документально-архівну частину експозиції та її поділ на збірки, що унаочнюють шляхи колекціонування. Виставковий проєкт має на меті зробити критичний перегляд недалекого минулого та в світлі дискусій про музей сучасного мистецтва окреслити напрямок руху у колекціонуванні сучасного мистецтва. Назву проєкту «Тату, шолом тисне» взято з однойменного твору Олександра Гнилицького 1990 року, в якому художник зокрема тонко іронізує над спробами сучасних митців 1990-х болісно долати зв'язок із застарілою художньою традицією. Цей образ резонує з прагненням музею, досить традиційної інституції, сформувати колекцію сучасного мистецтва. На цьому шляху музею доводиться долати безліч перешкод: від звичайної неготовності прийняти сучасне мистецтво поряд з класичним до зволікання владних структур із додатковими приміщеннями та ресурсами. Промоційна кампанія проєкту створена у співпраці з художниками – Ксенією Гнилицькою, Ніколаєм Карабіновичем та Давидом Чичканом, які є ровесниками сучасного мистецтва в Україні. Розробляючи афіші для виставки, вони звертаються до конкретних творів з колекції NAMU та використовують метод апропріації щодо мистецтва українського постмодерну. Це символічно розгортає проєкт в майбутнє і засвідчує наміри музею продовжувати музеєфікацію сучасних практик та бути відкритим до нового. Виставка «Тату, шолом тисне» розгортатиметься у 5 залах, де буде представлено понад півсотні творів, серед яких як традиційні медіуми – живопис та графіка, так і відео-арт, фото й документація перформансів.  В експозиції можна простежити еволюцію взаємин музею із сучасним мистецьким процесом від ролі майданчика для презентації експериментів межі 1980-х – 1990-х до усвідомленого й цілеспрямованого колекціонування творів сучасного мистецтва і тісної співпраці з художньою спільнотою. В архівно-документальному залі вперше представлено огляд, впорядкування й аналіз історії музею в контексті руху сучасного мистецтва і його представлення на виставках 1990-х років. Глядачі вперше матимуть змогу побачити громадську колекцію творів сучасного мистецтва, яка надійшла до Національного художнього музею України завдяки аукціону «Час меценатів» 2004 року. Ініційована «Фондом Мазоха» (Ігор Подольчак та Ігор Дюрич) акція

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **